Schaaass bacciller, SCHAAAASS!

Jag är "determined" (på svenska?) att få bort denna hemska, irriterande, opassande, äckliga, deprimerande, otaggande, jobbiga förkylning.

Surfade lite efter tips igår och hittade lite olika intressanta saker. Så igår drack jag uppvärmd juice med vitlökspeppar och citronpeppar i. Sedan på kvällen gjorde jag en sallad med bl.a. hackad lök, hyvlad ingefära och pressad lime på. Riktigt RIKTIGT stark men fresh. Imorse drack jag nypressad Lime, apelsin och mandarin. Och jag går runt och snyter mig heeela tiden. Come on.

Har hört att många är förkylda så det kanske är nåt som går runt..



Middag igår med min "hälso" sallad.





Kommentarer
Postat av: Jill

"fast besluten" tror jag!! krammm

2011-09-13 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0