Det här kallar jag marknadsföring!


I slutet kommer du att fatta, troligen i alla fall. Haha, vilken smartass som kom på detta.
Här är deras hemsida: http://www.pauseljudbild.com om du vill se vad du kan råna ;)

nemen tjenare

Hejhej! Ett tag sen jag skrev. Fast nu ska inte jag börja rabbla upp förklaringar och annat skit, jag tänker inte ens nämna det i fortsättningen, för jag stör mig alltid på när folk gör det. "Hej längesen jag blogga, jag vet, men det har ju varit lov, och sen har jag haft så mycket att göra och så och..blaaaablaaablaaaa". Nej. Tyst bara. Skriv vad du vill skriva, snälla, we don't give a shit.

Okej sorry för mitt lilla utbrott där, är på lite irriterat humör..!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.


Okej nu e jag tyst.


.


RSS 2.0