Flickan och Kråkan

Hej sitter här med Tilda (min aaaaaaaallra bästaaa kompis i heela storaa universum! FYI :P). Jag, hon och Lollo ska snart gå och se på bio, "Bridesmaides", som har fått fett bra recensioner och ska vara riktigt rolig, updatar senare på om det verkligen är så.



Låten Flickan och Kråkan med Mikael Wiehe har typ förföljt mig nu under sommaren. Först sa Simon att jag skulle lyssna på den men jag tyckte den lät så gubbig och tråkig så jag gjorde aldrig det (som var ett STORT misstag). Sedan var jag på Digiloo (en sommarkonsert som reser runt med massa kändisar) med Lollo och där sjöng Linda Bengtzing den och vi blev helt kära i den. Sedan fanns den också i allsångs häftet när jag var på Allsång på Skansen med Lollo. Så nu drogar jag, Tilda och Lollo den och planerar på att lägga upp den på Youtube när vi sjunger den.



Jag som slukar i mig Popcorn på Digiloo..





Jag och Lollo myser i regnet och sjunger me 





Måns delar ut Mums Mums 



Det var väldigt skön känsla på Skansen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0